
Potřebuje ředitel školy předchozí pedagogickou praxi?
Uzavřená otázka, na kterou by se dalo odpovědět ano/ne, hotovo. Jenže pojďme se na ni podívat trochu podrobněji. Je březen, začíná období konkurzů, které vygeneruje

Tandemová výuka. Co? Proč? Jak?
V posledních letech se často v pedagogických diskusích setkáme s pojmem tandemová či párová výuka. Někteří z nás ji zažili na vlastní kůži, jiní ji

Otázka týdne #34: Jak mohou učitelé a rodiče podporovat samostatnost a zodpovědnost dětí?
Touto otázkou týdne jsem na síti Linkedin a na svém facebookovém profilu cílil především na rodiče a učitele. Otázka je zvláště aktuální nyní v době distanční výuky,

Otázka týdne #32: Jaká kritéria jsou pro vás nejdůležitější při výběru školy pro vaše dítě?
Touto otázkou týdne jsem na síti Linkedin a na svém facebookovém profilu cílil především na rodiče. Blíží se zápisy k povinné školní docházce, na volbu té nejlepší

Personalisté a konkursy na ředitele škol
Dne 1. května 2019 vstoupila v platnost novela vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích. Na webu MŠMT se můžeme dočíst,

Otázka týdne #24: Jak by měly probíhat konkursy na ředitele škol?
Otázka týdne číslo 24, kterou jsem zveřejnil v pondělí 30. listopadu 2020, zněla: Jak by měly probíhat konkursy na ředitele škol? Na síti Linkedin a mém facebookovém

Otázka týdne #23: Co vám říká pojem kariérové poradenství?
Třiadvacátou otázkou týdne jsem cílil především na svá spojení na profesní síti Linkedin, i když příspěvek jsem zveřejnil také na svém facebookovém profilu. Ukázalo se,

Otázka týdne #20: V čem může být on-line komunikace efektivnější než komunikace off-line?
Na Facebooku a Linkedinu se tentokrát sešla jen hrstka komentářů, tak nabízím rovnou svůj pohled. Vycházím ze současné zkušenosti s výukou na obou stupních ZŠ, na SŠ, z koučovacích

Otázka týdne #19: Jak proměnila koronavirová opatření váš život?
Jak proměnila koronavirová opatření můj život? Moc odpovědí se tentokrát na otázku týdne nesešlo. Tak dávám všanc svůj pohled. 👉🏼 Změn je méně, než bych