
Podcast Mozaika vzdělávání 22: S Pavlem Šimerdou o vzdělávání v roli žáka, rodiče, lektora
Pavel Šimerda na sociálních sítích krom svého vlastního jména vystupuje také jako Grumpy Programmer a nejen v posledních týdnech četně komentuje vzdělávání v českých školách.

Podcast Mozaika vzdělávání 21: S Kateřinou Emer o (mimořádném) nadání a vyvážené inkluzi
Kateřina Emer pracuje jako koordinátorka podpory nadání, mentorka škol, konzultantka vyvážené inkluze, školitelka mentorů a lektorů. Když ji představují její děti, říkají, že učí učitele

Proč nemá smysl čekat na revize rámcových vzdělávacích programů?
V posledních měsících jsou jedním z hlavních témat českého školství revize rámcových vzdělávacích programů (RVP). Projekt, který se zcela zastavil na neshodách na základních východiscích.

Co nám přináší prezentace školy?
Máme za sebou první letošní prezentaci Základní škola Be Open rodičům našich možných budoucích žáků. Přestože nás tři taková setkání stojí mnoho času a energie, považuji je

Podcast Mozaika vzdělávání #20: S Danem Pražákem o povzbuzování učitelů i snahách o změnu systému
Daniel Pražák je učitelem přírodopisu a dějepisu na ZŠ Strossmayerovo náměstí v Praze, mluvčím hnutí Otevřeno, autorem podcastu Hovory z kabinetu. Také se umístil na

Podcast Mozaika vzdělávání #19: S Jankem Wagnerem o kostlivcích a jiných útrapách českého školství
Janek Wagner je jedním z nejvýraznějších komentátorů českého školství nejen na sociálních sítích. Je například členem poradního týmu ministra školství, prezidia zapsaného spolku Pedagogická komora

Podcast Mozaika vzdělávání #18: S Naďou Eretovou o časopisech a publikacích Wolters Kluwer
Naďa Eretová je neodmyslitelně spojena s časopisem a webovou aplikací Řízení školy. Ve společnosti Wolters Kluwer má na starosti téma školství, stojí za zrodem řady

Podcast Mozaika vzdělávání #17: S Janou Fryzelkovou a Sandrou Ort Feyglovou o projektu Začni učit!
Jana Fryzelková a Sandra Ort Feyglová jsou ženy stojící za projektem Začni učit!, jehož hlavním cílem je přivádět nové učitele do českých škol. V rozhovoru

Přichází čas mentoringu, koučinku či supervize ve školách?
Operační program Jan Amos Komenský přinesl, bez větší pozornosti pedagogické veřejnosti, velkou změnu v čerpání finančních prostředků na další vzdělávání. Co se změnilo?👉 Lze čerpat