Na čem se můžeme domluvit?
- Pod hlavičkou neziskové iniciativy AI dětem nabízím webináře, semináře, workshopy k tématu využití nástrojů umělé inteligence ve výuce. Zaměřuji se především na systémové zavádění v jednotlivých vzdělávacích institucích.
- Přes společnost INFRA lze domluvit realizaci seminářů, workshopů a webinářů v rámci DVPP v tématech:
- tandemová výuka,
- spolupráce pedagogických pracovníků při plánování realizaci i reflexi vyučovací hodiny,
- komunikace a spolupráce školy s rodiči a místní komunitou,
- využívání koučovacích dovedností ve vztahu k žákům i mezi pedagogickými pracovníky,
- využití ICT ve výuce,
- podpora učební autonomie žáků s využitím ICT.
- Rodičům nabízím konzultace související s výběrem nejvhodnější školy. Dále budu realizovat webináře pod názvem Jak na výběr základní školy.
- Pokud byste měli zájem o seminář či workshop zaměřený na některé z uvedených (či dalších) témat, můžeme se domluvit na sestavení programu přímo na míru.
- Nabízím možnost konzultací a mentorského provázení v konceptu School My Project či mně blízkých tématech (integrovaná tematická výuka, koučovací dovednosti, tandemová výuka, spolupráce pedagogických pracovníků, spolupráce školy a rodičů).
- Konkrétní podmínky spolupráce záleží na Vaší aktuální potřebě, situaci a možnostech. Neváhejte mne kontaktovat.
Z čeho vycházím?
- Magisterské vzdělání v učitelství pro střední školy – informatika a zeměpis.
- Rozšiřující studium speciální pedagogiky pro učitele.
- Rozšiřující studium pro učitele 1. stupně ZŠ.
- Studium pro vedoucí pracovníky škol a školských zařízení.
- Zkušenosti s výukou na 1. stupni.
- Zkušenosti s výukou na 2. stupni – informatika, zeměpis, fyzika, matematika, tělesná výchova, pracovní činnosti.
- Koučovací dovednosti získané v kurzu RE kouč od Results & Emotions.
- Workshop Metody efektivní komunikace od School My Project zaměřený na techniky aktivního naslouchání a pomáhající rozhovor.
- Kurzy Lektorské minimum I a II od EPALE.
- Kurzy Google Certified Educator Level 1 a Google Certified Educator Level 2.
- Průběžné sebevzdělávání v různých tématech spojených se školstvím a výchovou:
- RWCT – Čtením a spaním ke kritickému myšlení,
- Hejného matematika,
- Google Workspace for Education,
- Respektovat a být respektován,
- Systemický přístup k multikulturní výchově,
- Zdravotník zotavovacích akcí.
- Čtení knih a aplikování získaných poznatků.
Jaké spolupráce mám za sebou?
- Od roku 2018 samostatně připravuji a vedu semináře a webináře pro rodiče hledající budoucí školu pro své děti.
- Jako mentor koncepce School My Project jsem ve školním roce 2021/2022 spolupracoval s dvěma soukromými školami nedaleko Prahy (Škola Osmička, ZáŠkola). Jednalo se o koučování, mentoring, vedení seminářů a workshopů.
- S kolegy jsem připravoval a vedl několik seminářů a workshopů v rámci letních škol School My Project v srpnu 2020 a červnu 2021. Mezi tématy byl profesní rozvoj učitelů, integrovaná tematická výuka, rozvoj klíčových kompetencí a koučovací dovednosti, využití ICT ve výuce, výuka venku.
- Se společností INFRA jsme ve školním roce 2020/2021 zrealizovali celkem 27 celodenních webinářů pro učitele mateřských, základních a středních škol zaměřených na využití ICT technologií ve výuce. V následujících školních letech jsem ve sborovnách realizoval především semináře s tématem tandemové výuky a spolupráce pedagogických pracovníků.
- Krátké webináře jsem ve školním roce 2020/2021 vedl pro společnost V lavici (Učebna Google, Formuláře Google a Kahoot, Tandemová výuka v ZŠ, Jak zapojit všechny žáky).
- Ve školních letech 2020/2021 a 2021/2022 jsem se podílel na vedení kurzu pro asistenty pedagoga organizovaného Vzdělávací institucí Mills.
„Nevzdělaní nebudou ve 21. století ti, kteří nebudou umět číst a psát, ale ti, kteří se nebudou umět učit, zapomínat a znovu se učit.“
Alvin Toffler