Na čem se můžeme domluvit?
- Nabízím možnost konzultací a mentorského provázení v konceptu School My Project či mně blízkých tématech (integrovaná tematická výuka, koučovací dovednosti, tandemová výuka, spolupráce pedagogických pracovníků, spolupráce školy a rodičů).
- Dále nabízím možnost vedení vzdělávání učitelů v oblasti využívání ICT ve výuce (semináře, webináře, mentoring, konzultace).
- Konkrétní podmínky spolupráce záleží na aktuální situaci a možnostech školy či učitele. Neváhejte mne kontaktovat.
Z čeho vycházím?
- Magisterské vzdělání v učitelství pro střední školy – informatika a zeměpis.
- Rozšiřující studium speciální pedagogiky pro učitele.
- Rozšiřující studium pro učitele 1. stupně ZŠ.
- Studium pro vedoucí pracovníky škol a školských zařízení.
- Zkušenosti s výukou na 1. stupni.
- Zkušenosti s výukou na 2. stupni – informatika, zeměpis, fyzika matematika, tělesná výchova, pracovní činnosti.
- Průběžné sebevzdělávání v různých tématech spojených se školstvím a výchovou:
- RWCT – Čtením a spaním ke kritickému myšlení,
- Hejného matematika,
- Google Certified Educator Level 1 a Google Certified Educator Level 2,
- Respektovat a být respektován,
- Systemický přístup k multikulturní výchově,
- Zdravotník zotavovacích akcí.
- Absolvovaný mentoring zaměřený na Hejného matematiku a výuku venku.
- Čtení knih a aplikování získaných poznatků.
Co právě dělám:
- V červnu 2021 odstartovala má spolupráce se Základní školou Be Open. Časový rozsah dvou dnů v týdnu byl věnován především spolupráci s paní zřizovatelkou školy, podpoře garantek obou stupňů školy, podpoře nově vznikajících tandemů, přímé pedagogické činnosti. Pracovali jsme také na podpoře integrované tematické výuky a vědomém rozvoji klíčových kompetencí žáků. K 1. červenci 2022 jsem byl jmenován ředitelem školy.
Jaké spolupráce a projekty mám za sebou?
- Jako mentor koncepce School My Project jsem ve školním roce 2021/2022 spolupracoval s dvěma soukromými školami nedaleko Prahy (Škola Osmička, ZáŠkola). Jednalo se o koučování, mentoring, vedení seminářů a workshopů.
- Se společností INFRA jsme ve školním roce 2020/2021 zrealizovali celkem 27 celodenních webinářů pro učitele mateřských, základních a středních škol zaměřených na využití ICT technologií ve výuce. Ve školním roce 2021/2022 jsme navázali semináři na téma tandemové výuky.
- Krátké webináře jsem ve školním roce 2020/2021 vedl pro společnost V lavici (Učebna Google, Formuláře Google a Kahoot, Tandemová výuka v ZŠ, Jak zapojit všechny žáky).
- Ve školních letech 2020/2021 a 2021/2022 jsem se podílel na vedení kurzu pro asistenty pedagoga organizovaného Vzdělávací institucí Mills.
- Pro časopis Řízení školy, který vydává nakladatelství Wolters Kluwer, jsem krom několika dalších článků napsal desetidílný seriál s tématem malých neveřejných škol (především jejich založení a rozjezdu). přispívám také do časopisu Učitelský měsíčník.
- Od prosince 2021 tvořím podcast Mozaika vzdělávání.
„Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež pouze
ukazují, kam jít, ale samy nejdou.“
Jan Amos Komenský